Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Spółka nazwa.pl jest częścią działającego w prawie 100 krajach na świecie NetArt Group, największego dostawcy hostingu w chmurze w Europie Środkowo-Wschodniej. W swojej branży stanowi najbardziej dochodowy podmiot w regionie z rentownością EBITDA przekraczającą 70%. Od 1997 roku z usług NetArt Group skorzystało już ponad 1 000 000 Klientów, którzy zarejestrowali ponad 5 000 000 domen, uruchomili ponad 500 000 hostingów i aktywowali ponad 1 000 000 certyfikatów SSL. Spółka nazwa.pl wraz ze wszystkimi spółkami celowymi zatrudnia blisko 300 pracowników, których obowiązki skoncentrowane są na dostarczaniu rozwiązań na najwyższym światowym poziomie. Skutecznie łączymy młodość i doświadczenie. W naszej organizacji niektórzy są z nami już dwie dekady, a średni staż w nazwa.pl to prawie 5 lat. Firma nazwa.pl została nagrodzona przez Państwową Inspekcję Pracy w ramach konkursu „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”. Przyznanie tego wyróżnienia to nie tylko efekt sumiennego przestrzegania przepisów prawa pracy, lecz także implementacji szeregu istotnych udogodnień, których celem jest poprawa jakości pracy i zadowolenia naszych pracowników. Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Miejsce pracy: Krosno/zdalnie Do naszego Działu Obsługi Klienta poszukujemy osoby, która świetnie czuje się w relacjach z Klientami, sprawnie znajduje rozwiązania i potrafi zadbać o pozytywne doświadczenia na każdym etapie współpracy. Na co dzień będziesz rozmawiać z naszymi Klientami przez telefon, e-mail i czat. Twoim głównym zadaniem będzie oferowanie im pomocy w zakresie naszych usług. Jeśli nie boisz się wyzwań, lubisz wspierać innych i szukasz pracy, w której kontakt z ludźmi to codzienność, mamy coś dla Ciebie! JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY: • pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku, • rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze, • udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej na 160 rynków całego świata, • profesjonalny proces wdrożenia, • możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań, • szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji, • możliwość pracy zdalnej, • rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów, • wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów, • stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń, • elastyczną formę współpracy, • nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie. PROFIL KANDYDATA: • doświadczenie w obsłudze klienta (głównie kontakt telefoniczny), • biegła obsługa komputera (znajomość systemów CRM będzie dodatkowym atutem), • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, w tym również na zmiany popołudniowe oraz nocne, • umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów i zarządzania trudnymi sytuacjami, • proaktywne podejście w rozmowach z Klientem, w tym otwartość na proponowanie usług dodatkowych, • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, • chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania. Mile widziane będą: znajomość branży IT lub wcześniejsze doświadczenie w firmie technologicznej. ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI: • udzielanie Klientom informacji o usługach, pomoc w doborze rozwiązań oraz doradztwo na każdym etapie kontaktu, • obsługa zapytań i zgłoszeń za pośrednictwem telefonu, e-maila oraz czatu, • proponowanie dodatkowych usług i rozwiązań odpowiadających na bieżące potrzeby Klientów, • współpraca z Zespołem Technicznej Obsługi Klienta przy rozwiązywaniu bardziej złożonych zgłoszeń, • weryfikowanie danych technicznych, obsługa wewnętrznych systemów, przygotowywanie raportów, • dbanie o wysoki standard obsługi i pozytywne doświadczenia Klientów w każdym kanale komunikacji. Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś! https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta,ja,2335?source=1007
KONTAKT
https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta,ja,2335?source=1007
Kontaktując się powołaj się na krosno24.pl
Ogłoszenie nr 1570361 | dodane przez: nazwapl
ważne od: 19.05.2025 do: 26.05.2025
Ogłoszenie pochodzi z portalu Krosno24.pl