Pracownik obsługi klienta w sklepie rowerowym
Miejsce pracy: Jedlicze Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar czasu pracy: Pełny etat Opis stanowiska: Do naszego sklepu rowerowego poszukujemy osoby na stanowisko pracownika obsługi klienta. Szukamy pasjonata rowerów, który zna się nie tylko na samych rowerach, ale także na częściach i akcesoriach rowerowych. Twoim głównym zadaniem będzie profesjonalna obsługa klientów sklepu, pomoc w doborze odpowiedniego sprzętu oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Wymagania: - Bardzo dobra znajomość branży rowerowej (rowery, części, akcesoria) – warunek konieczny - Wysoka kultura osobista - Umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrego kontaktu z klientem - Chęć do pracy i zaangażowanie - Dobra organizacja pracy i samodzielność Oferujemy: - System premiowy uzależniony od wyników sprzedażowych - Cykliczne szkolenia branżowe - Luźną i przyjazną atmosferę w zgranym zespole pasjonatów rowerów - Możliwość rozwoju i pogłębiania wiedzy w dynamicznie rozwijającej się branży Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@rowery.pl W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Rekrutacja – Obsługa klienta” Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
KONTAKT
praca@rowery.pl
Kontaktując się powołaj się na krosno24.pl
Ogłoszenie nr 1568859 | dodane przez: sklep_rowery_pl
ważne od: 23.04.2025 do: 07.05.2025
Ogłoszenie pochodzi z portalu Krosno24.pl