Niemieckojęzyczny Specjalista Wsparcia Klienta
Cześć! :) Jesteśmy ekipą, która uważa, że moc naprawy jest naprawdę niezwykła, bo dzięki temu, możemy ocalić świat. Chcemy, aby życie elektroniki trwało dłużej, co przekłada się na ratowanie planety. Dbamy o to, aby nasze ruchy były Eko i zmniejszały negatywne skutki nadprodukcji dla przyrody. Razem dążymy do naprawy nie tylko rzeczy, ale i świata. Naprawiamy różne gadżety i dostarczamy unikalne pozytywne doświadczenia klientów, a teraz szukamy kogoś, kto dołączy do naszego zespołu i będzie superbohaterem codziennego technologicznego świata. Jakie zadania czekają na Ciebie? - Głównym zadaniem jest udzielanie porad i odpowiadanie na zapytania Klientów, które dotyczyć będą zdefiniowanych grup urządzeń elektrycznych lub elektroniki użytkowej, - Informowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych (telefon, e-mail) o przebiegu prowadzonych spraw reklamacyjnych - praca z Klientami niemieckojęzycznymi i polskojęzycznymi, - Obsługa wewnętrznego systemu CRM ds. reklamacji/obsługi Klientów, - Budowanie eksperckiego wizerunku firmy oraz obsługa zgłoszeń posprzedażnych Klientów, - Przekazywanie uwag oraz innowacyjnych pomysłów, które pozwolą na doskonalenie wewnętrznych procesów, - Bezpośrednia współpraca z osobami zarządzającymi obsługiwaną marką urządzeń. Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie? - Lubisz rozmawiać i masz swobodę wypowiedzi (zarówno w komunikacji ustnej jak i pisemnej), - Potrafisz słuchać = identyfikować potrzeby Klientów, - Potrafisz pokonywać bariery w komunikacji, - Jesteś cierpliwy(a) i asertywny(a), - Jesteś samodzielny(a), a jednocześnie potrafisz pracować zespołowo, - Cechuje Cię otwartość na poszerzanie swojej wiedzy, - Szukasz rozwiązań w oparciu o procedury i zasady, - Z łatwością przyswajasz wiedze techniczną, - Mile widziana wiedza z zakresu elektroniki/ elektryki. Co dla Ciebie mamy? - Niepowtarzalną firmową atmosferę :) - Szkolenia i suport w rozwoju – od młodszego specjalisty do mistrza komunikacji, - Wsparcie ze strony przełożonych i współpracowników, - Już od okresu próbnego umowę o pracę w pełnym wymiarze, - Dodatkowe świadczenia socjalne i domowe ciasto w kuchni (od czasu do czasu), - Świadczenia socjalne, dofinansowanie szkoleń i świetne benefity (Karta Multisport, karta lunchowa, prywatna opieka medyczna), - Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 16:00. Jeśli chcesz być członkiem naszej ekipy, gdzie każdy dzień to nowa przygoda, podeślij nam swoje CV. Nie czekaj- z nami każdy gadżet staje się wsparciem w codziennym życiu.
KONTAKT
https://fixit.traffit.com/public/an/af8c9db226520a86907a95214f39876f2b78383d
Kontaktując się powołaj się na krosno24.pl
Ogłoszenie nr 1562103 | dodane przez: rekrutacja_fixit
ważne od: 05.03.2025 do: 02.04.2025
Ogłoszenie pochodzi z portalu Krosno24.pl