Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta KROSNO/ZDALNIE
Spółka nazwa.pl jest częścią działającego w prawie 100 krajach na świecie NetArt Group, największego dostawcy hostingu w chmurze w Europie Środkowo-Wschodniej. W swojej branży stanowi najbardziej dochodowy podmiot w regionie z rentownością EBITDA przekraczającą 70%. Od 1997 roku z usług NetArt Group skorzystało już ponad 1 000 000 Klientów, którzy zarejestrowali ponad 5 000 000 domen, uruchomili ponad 500 000 hostingów i aktywowali ponad 1 000 000 certyfikatów SSL. Spółka nazwa.pl wraz ze wszystkimi spółkami celowymi zatrudnia blisko 300 pracowników, których obowiązki skoncentrowane są na dostarczaniu rozwiązań na najwyższym światowym poziomie. Skutecznie łączymy młodość i doświadczenie. W naszej organizacji niektórzy są z nami już dwie dekady, a średni staż w nazwa.pl to prawie 5 lat. Firma nazwa.pl została nagrodzona przez Państwową Inspekcję Pracy w ramach konkursu „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”. Przyznanie tego wyróżnienia to nie tylko efekt sumiennego przestrzegania przepisów prawa pracy, lecz także implementacji szeregu istotnych udogodnień, których celem jest poprawa jakości pracy i zadowolenia naszych pracowników. Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Lokalizacja: Krosno/zdalnie Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług. JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY: • pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku, • rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze, • udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej na 160 rynków całego świata, • profesjonalny proces wdrożenia, • możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań, • szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji, • możliwość pracy zdalnej, • rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów, • wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów, • stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń, • elastyczną formę współpracy, • nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie. PROFIL KANDYDATA: • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz swobodnej konwersacji z innymi osobami, • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (w tym zmiany popołudniowe oraz nocne), • doświadczenie w obsłudze Klienta, • chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania, • umiejętność sprawnego tworzenia komunikatów związanych z obsługą Klienta, • umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji z Sieci. mile widziane: znajomość języków obcych (w szczególności j. angielski i/lub j. niemiecki), znajomość branży IT ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI: • udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo Klientom, • obsługa zgłoszeń za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, LiveChat, • oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów, • współpraca z Działem Technicznej Obsługi Klienta. Aplikuj za pomocą formularza! https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta,ja,2323?source=1007
KONTAKT
https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta,ja,2323?source=1007
Kontaktując się powołaj się na krosno24.pl
Ogłoszenie nr 1562096 | dodane przez: nazwapl
ważne od: 02.01.2025 do: 16.01.2025
Ogłoszenie pochodzi z portalu Krosno24.pl