ARCHIWUM 1999-2017

Chcą pokazać Polsce jak kibicują kadrze

Dwa filmiki z Krosna pokazujące entuzjazm podczas kibicowania polskiej reprezentacji na Euro 2012 walczą w konkursie zorganizowanym przez Media Markt. Nagrodą główną jest emisja zwycięskiego filmiku przed meczem Polska - Grecja.
Redakcja Portalu
"Zapaleni kibice!" i "Ekstremalne kibicowanie" proszą o głosy w konkursie organizowanym przez Media Markt

Konkurs Media Markt nosi nazwę "Nie sponsorujemy gwiazd futbolu. Sponsorujemy kibiców!". Kibice mogą otrzymać nagrody za nagranie krótkiego, zabawnego i zaskakującego filmu przedstawiającego swój zapał w kibicowaniu.

Zabawa otwarta jest dla wszystkich zainteresowanych: amatorów dobrej zabawy, prawdziwych kibiców, twórców filmowych i każdego, kto potrafi wyrazić swoje niespotykane zaangażowanie jako fan futbolu. - Chcemy w realny sposób wspierać prawdziwych fanów piłki nożnej. Każdy z nich ma indywidualną wrażliwość i swoją miłość do piłki nożnej określa na różne sposoby. Teraz otrzymują możliwość zaprezentowania się przed milionami innych kibiców dopingujących Polaków 8 czerwca przed telewizorami - mówi Ewelina Piątek, manager ds. marketingu Media Markt. 

Nagrodą główną w konkursie jest emisja zwycięskiego filmu w telewizji, w bloku reklamowym poprzedzającym mecz otwarcia mistrzostw Polska - Grecja oraz cenne nagrody rzeczowe: telewizor 3D marki Samsung o wartości 12 999 zł oraz cztery kamery marki Sony o wartości 2500 zł za sztukę.

Na specjalnie stworzonym przez Media Markt profilu na Facebook, gdzie odbywa się głosowanie na najlepszy film są dwa z Krosna. Ich autorzy zwrócili się do portalu z prośbą o promocję, bo jak podkreślają, akcja toczy się w Krośnie i okolicach, a pokazanie któregoś z nich przed meczem otwarcia to byłoby ''coś''.

W piątek (18.05) filmik "Zapaleni kibice!" z 1307 liczbą głosów był na 2 miejscu

Grupa młodzieży ponadgimnazjalnej przygotowała filmik pt."Zapaleni kibice!". Choć został dodany znacznie później niż inne przez pewien czas był nawet na drugim miejscu, co skłoniło jego autorów do jeszcze większej aktywności w zachęcaniu do głosowania. - Na FB powstało nawet wydarzenie "Tak głosuje Krosno i okolice", w którym bierze udział ponad 600 osób. One dołączyły w ciągu 24 godzin, ich liczba ciągle rośnie. 3 tys. osób jest zaproszonych - mówi Filip. 

Drugi filmik nosi tytuł "Ekstremalne kibicowanie", przygotowała go grupa filmowa z Krosna "Eisaparody". - Wystarczy mieć konto na Facebook-u a dalej to już tylko dwa kliknięcia - zachęcają.

Autorzy podkreślają inne, pozakonkursowe, zalety przygotowania swych filmików: - Nie każdy potrafi znaleźć sposób na nudę. Jednak młodzież z Krosna i okolicznych miejscowości potrafiła sobie zorganizować czas aktywnie i twórczo, postanowiła dać upust emocjom przed kamerą.

Głosowanie internetowe trwa do 30 maja. Zwycięzcę oraz osoby wyróżnione poznamy na początku czerwca.

(an), (media markt)