ARCHIWUM 1999-2017

Nowe call center. Zatrudni 200 osób

Blisko 170-200 osób z Krosna i okolic zatrudni w contact center firma Sales Concept należąca do Grupy Kapitałowej Loyd S.A. Potrzebni są pracownicy o różnym stopniu doświadczenia i wykształcenia - zarówno studenci i osoby wkraczające dopiero na rynek pracy, jak i wykwalifikowani specjaliści.
Redakcja Portalu
W tym budynku przy ul. Kletówka firma Sales Concept otwiera swój contact center

Nowe centrum usług powstało przy ul. Kletówka, jego otwarcie planowane jest na 16 czerwca. Obecnie pracę znajdzie tam około 70 osób.

- Do contact center w Krośnie poszukujemy przede wszystkim konsultantów, szkoleniowców, trenerów, ale również kierowników projektów. Szczególną uwagę zwracamy na to, by przestrzegać zasady równych szans. Pracę mogą znaleźć u nas zarówno osoby w wieku 50+, ucząca się młodzież, jak i osoby niepełnosprawne o utrudnionym dostępie do rynku pracy - mówi Cezary Lewiński, dyrektor zarządzający Sales Concept S.A.

Kandydaci mogą się zgłaszać z CV do siedziby centrum w Krośnie przy ul. Kletówka 52, III piętro lub wysłać je na adres e-mail: tomasz.vogt@a-trybut.eu.

Intensywna rekrutacja potrwa przez najbliższe dwa tygodnie. Później prowadzona będzie rekrutacja projektowa, w ramach zwiększających się potrzeb centrum.

Jak zapowiada pracodawca, nowo powstałe centrum obsługi zostało zaprojektowane i wyposażone w taki sposób, żeby zapewnić pracownikom jak największy komfort: wszystkie stanowiska są odpowiednio doświetlone i wygodne, a sala jest wygłuszona. Zatrudnionym zostało również zapewnione odpowiednie zaplecze socjalne.

Praca w contact center na stanowisku konsultanta wymaga przede wszystkim odpowiedniej kultury osobistej. Idealnie znajdują się tam osoby, które lubią rozmawiać i nie mają problemów z nawiązywaniem kontaktu. Jednak - jak twierdzą przedstawiciele Sales Concept - pakiet odpowiednich szkoleń sprawia, że nawet osoby początkowo nieśmiałe z czasem nabierają odwagi i pewności siebie. Dlatego praca taka jest bardzo dobrym doświadczeniem życiowym i na pewno zdobyte podczas niej umiejętności będą przydatne na każdym etapie kariery.  

Sales Concept to profesjonalne usługi contact center dla biznesu prowadzone pod marką Tele Concept. Łączy innowacyjne know-how z najnowszymi technologiami teleinformacyjnymi. Oferuje rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów sprzedaży i marketingu. Wspiera firmy działające w branżach: finansowej, reklamowej, PR, wysyłkowej, rozrywkowej, FMCG, kosmetycznej, motoryzacyjnej, wydawniczej. Spółka należy do Grupy Kapitałowej Loyd S.A. Inwestycje i Zarządzanie, która inwestuje w spółki prowadzące swoją działalność w branży HR, BPO oraz HoReCa.

(sales concept), fot. (filer)